Sympa HR til ProLøn

Cloudløsning

Sympa HR leveres som en service over internettet og licensen inkluderer alt omkring systemet, vedligeholdelse og support. For at anvende Sympa HR kræves blot og adgang til internettet. Systemet opdateres automatisk, og du har ingen omkostninger til drift.

Vejen til effektivt HR-arbejde

Sympa HR sparer tid for HR og giver adgang til omfattende rapportering via f.eks. Excel ark. Relevant data findes derfor hurtigt, og det bliver dermed lettere at træffe de rette beslutninger. Sympa HR øger effektiviteten og faciliterer en høj grad af automatisering.

Alle ledere får adgang til egne medarbejdere og dermed direkte adgang til en masse relevant information, som de normalt ikke har lige ved hånden. Du slipper for spørgsmål og giver samtidig lederne en langt bedre service.

Stamdata

Stamdata vises som et datakort, hvor der kan bladres i forskellige faner - alt efter hvilke oplysninger, der søges.


 

Sympa HR til ProLøn inkluderer alt lige fra rekruttering, personoplysninger, løndata, ferie og fravær til udviklingssamtaler, kompetencestyring og afskedigelseshåndtering.

Du får derfor det bedste af begge verdener - Dataadministration samt lønhåndtering.

Undersøgelser og surveys

Med Sympa HR er det let at udarbejde og udsende undersøgelser, som kan genbruges flere gange.

Undersøgelserne kan opsættes som ønsket, og data kan let trækkes ud til videre bearbejdning.

Professionel administration

Ledelsen får adgang til relevant og adresseret ledelsesinformation, hvilket gør det lettere at effektivere organisationens strategi og nå de overordnede mål.

Rapporterings- og analysemuligheder sikrer en solid platform for strategisk HR-planlægning. Den tid, der spares kan i stedet benyttes til målrettede udviklingsaktiviteter, som igen er med til at øge indtjeningsmulighederne.

Ledere får støtte til den operative ledelse samt et system til daglig håndtering af HR-opgaver.

Med Sympa HR til ProLøn får du:

  • Dækning af samtlige HR-processer gennem hele medarbejderens ansættelsesforhold
  • Administration af ansættelses- og lønforhold samt kontraktstyring
  • Overblik over stamdata
  • Overblik over udleveret udstyr
  • Ferieplanlægning samt overblik over fravær
  • Udviklingssamtaler (MUS) og andre samtaler
  • Kompetencestyring, profiler og målbeskrivelser
  • Planlægning og administration af kurser
  • Ledelsesinformation og rapportering
  • Mulighed for flere sprog
  • Påmindelser via e-mail
  • Single Sign-On
  • Integrationsmuligheder til andre systemer

Læs mere om ProLøn her:

www.proloen.dk