Sympa HR

Din virksomheds succes afhænger af mennesker

Sympa HR leveres som en service over internettet og licensen inkluderer alt omkring systemet, vedligeholdelse og support. For at anvende Sympa HR kræves der derfor blot adgang til internettet. Systemet opdateres automatisk, og du har ingen omkostninger til drift.

Sympa HR sparer tid for HR og giver adgang til omfattende rapportering via f.eks. Excel ark. Relevant data findes derfor hurtigt, og det bliver dermed lettere at træffe de rette beslutninger. Sympa HR øger effektiviteten og faciliterer en høj grad af automatisering.

Du sikrer ferieplanlægningen og kan danne dig overblik over fraværet med Sympa HR's omfattende rapporteringsmuligheder og kalendersystem. 

Ledelsen får adgang til relevant og adresseret ledelsesinformation, hvilket gør det lettere at effektivere organisationens strategi og nå de overordnede mål.

Sympa HR sikrer

  • Dækning af samtlige HR-processer gennem hele medarbejderens ansættelsesforhold
  • Fuldt opdaterede personaledata samt fleksibel og enkel afrapportering
  • Nem tilpasning af HR-processerne i et brancheuafhængigt system sat op efter behovet i organisationen
  • Overblik over medarbejderens udleverede udstyr
  • Overskuelig ferieplanlægning samt overblik over fravær

Undersøgelser og surveys

Med Sympa HR er det let at udarbejde og udsende undersøgelser, som kan genbruges flere gange. Undersøgelserne kan opsættes som ønsket, og data kan let trækkes ud til videre bearbejdning.

Rapporterings- og analysemuligheder sikrer en solid platform for strategisk HR-planlægning. Den tid, der spares kan i stedet benyttes til målrettede udviklingsaktiviteter, som igen er med til at øge indtjeningsmulighederne.

Ledere får støtte til den operative ledelse samt et system til daglig håndtering af HR-opgaver.


Fleksibel support af HR-processer

  • Udviklingssamtaler (MUS) og andre samtaler
  • Bred og fleksibel brugerhåndtering
  • Kompetencestyring, profiler og målbeskrivelser
  • Planlægning og administration af kurser
  • Ledelsesinformation og rapportering
  • Mulighed for flere sprog
  • Påmindelser via e-mail
  • Single Sign-On
  • Integrationsmuligheder til andre systemer